Μάρκετινγκ προορισμού: Τα καλά λόγια υπερτερούν των social media

Πολύ ενδιαφέροντα στατιστικά στοιχεία παρουσιάζει το Tornos News, για την σημασία της διαφήμισης που κάνει ο ευχαριστημένος ταξιδιώτης, συγκριτικά με τις διαδικτυακές καμπάνιες

travel-1-fgg44ff

»Από γνωστούς και φίλους, δηλαδή από πληροφορίες από στόμα σε στόμα, επηρεάζονται στο μεγαλύτερο βαθμό οι σύγχρονοι καταναλωτές, ιδίως όσοι ανήκουν στην ηλικιακή ομάδα τωνΠηγή: Tornos News | Μάρκετινγκ προορισμού: Τα καλά λόγια υπερτερούν των social media»

Πηγή: Μάρκετινγκ προορισμού: Τα καλά λόγια υπερτερούν των social media

Δικτύωση 🙂 Αναρτήστε:
Facebook
Facebook
Follow by Email
Instagram
RSS
Google+
http://ticketradar.gr/%cf%84%ce%b1%ce%be%ce%b9%ce%b4-%ce%b5%ce%b9%ce%b4%ce%b7%cf%83%ce%b5%ce%b9%cf%82/%ce%bc%ce%ac%cf%81%ce%ba%ce%b5%cf%84%ce%b9%ce%bd%ce%b3%ce%ba-%cf%80%cf%81%ce%bf%ce%bf%cf%81%ce%b9%cf%83%ce%bc%ce%bf%cf%8d-%cf%84%ce%b1-%ce%ba%ce%b1%ce%bb%ce%ac-%ce%bb%cf%8c%ce%b3%ce%b9%ce%b1-%cf%85/

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *